بازگشت به طبیعت - گل گشت پایان سال 92 "کلاته امرون "
گل گشت پایان سال 92 "کلاته امرون "

دیدن دنیا در یک دانه شن
   وبهشت در یک گل وحشی
        تسخیر بی نهایت در کف دستان تو
              و جاودانگی تنها در ساعتی !         "ویلیام بلیک "

امروز آخرین جمعه ی سال می باشد ، به همین خاطر از حاج آقای اسکناسی خواهش کردیم یک برنامه ی گل گشت و سبک برای گروه تدارک ببینند تا بتوانیم روز شاد ومفرحی را با یکدیگر داشته باشیم.از ایشان ممنون و سپاسگزاریم که پیشنهاد ما را پذیرفتند وروز خوبی را برای همه ی ما رقم زدند .

ساعت 7:20 از شهر خرو به سمت رودخانه ی بزرگ (چشمه علی ) حرکت کردیم.بعد از مسافت کوتاهی ، به دو راهی رسیدیم.سمت شمال به رود خانه ی بزرگ و سمت شرق به امرون منتهی می شد .بنابراین به طرف مشرق ادامه ی مسیر دادیم.

ساعت 8:30 به کلاته رَقی رسیدیم ودر این جا استراحتی برای چای وصبحانه داشتیم.بعد از یک ساعت توقف ، عده ای از دوستان ، به قله ی داس رفتند و ما نیز ،مسیر امرون را ادامه دادیم .چون مسافت کوتاه بود تصمیم گرفتیم از روی یال حرکت کنیم و مسیر طولانی تری داشته باشیم.

در ساعت 11 به روستای داس رسیدیم که از صدای سازو آواز متوجه شدیم عروسی بر پاست .از فاصله ی دور ، از رقص و آواز های محلی روستا، لذت بردیم. در حین حرکت ، نم نم باران نیز ،ما را همراهی می کرد .منظره ی زیبایی پیش روی ما بود و همگی از دیدن این مناظر طبیعی ، شور وشعف بسیاری را تجربه کردیم .کم کم ،برف شروع به باریدن کرد  و مه نیز همه جا را فرا گرفت و ما  زیبایی کوه های زیبای شمال کشور را وقتی مه آلود می شود به خاطر آوردیم .روز دل انگیزی را داشتیم.

در ساعت 12 به امرون رسیدیم ودر این جا برای ناهار توقف کردیم.طبق برنامه، همگی جوجه داشتیم.که البته به دلیل بارش باران ، نتوانستیم سر یک سفره بنشینیم وهر کس ،نقطه ای را که مناسب بود برای نشستن انتخاب کرد .
بعد از ناهار ، در ساعت 14 حرکت کرده و همراه با بارش نم نم باران، به مسیر ادامه دادیم تا در ساعت 14:50 به شهر درود ،برای برگشت به خانه رسیدیم .

جای تمام دوستان خالی ...

باور کنیم هر لحظه گنج بزرکی است ! گنجمان را آسان از دست ندهیم !

و به یاد داشته باشیم : زمان به خاطر هیچ کس منتظر نمی ماند !

برای مشاهده ی تصاویر و مناظر طبیعت امروز، روی لینک زیر کلیک نمایید...